محمد باقرمحمد باقر، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

سبك زندگي كودك

نظرات (4)

هستی مامی
20 شهریور 93 10:10
سلام خواهر گلم خوشحالم که اومدی نگرانت شده بودم خیلی وقت بود خبری ازت نبود پسری رو ببوس خیلی گله -------------- ممنون از لطفت... چشم عزیزم...
مامی آتریسا جون
20 شهریور 93 18:17
سلام عزیزم؛ دلمون واست تنگ شده بود، فدای تاب بازیت بشه خاله ---------------- سلام ممنونم خاله جووون... منم واسه آتریسا جون دلم تنگ شده...
آریا و مامانی وبابایی
23 شهریور 93 9:28
سلام عــــــــــــــــــــــــــــزیــــــــــــــــــــزم کجا بودین شما کلی نگرانتون بودم دلمونم براتون تنگ شده بود هزار ماشاالله به گل پسر ما آقایی شده واسه خودش اسپند دودش کن ----------- سلام ممنون... یه سری مشکلاتی بود که الحمد لله حل شد... چشم حتماً اسپندم دود می کنم عزیزم شمام از طرف من آریا جون ببوس
مامان محجوب
27 مهر 93 14:02
سلام انشالله بحق صاحب اسمشون اندیشمند وعالم دهر بشوند وبر قله های افتخار سوار ----------- ممنون دوست عزیز... خدا کوچولوی شما رو هم نگه داره